Pāriet uz galveno saturu

Ceturtā diena libdayLV



Mūsu darba ikdiena sastāv no sīkumiem un mani sīkumiņi bija vairāki:
1. Jau no pirmdienas viss griežas ap makulatūru un tā turpinās, jo trešdien atbrauca papīrfabrika un aizveda pirmo porciju(nāk prātā Ritenbergas filmas citāts "pirmā panna"), bet es nebiju uz vietas, lai pajautātu cik kg iet vienā paletē, bet ceru, ka uzzināšu. Toties pagasta dzīves šarms bija tas, ka izpalīdzīgā  komunālā dienesta darbiniece Inta saņēma, parakstīja un pavadīja;
2. Šodien atlasīju vecos žurnālus, jo mana krātuvīte ir 3-istabu dzīvokļa lielumā un nav vietas, lai krātu vairāk par 3 gadiem;
3. Apskatīju un notīrīju novadpētniecības atradumu - M.Krūmiņas krātos materiālus par Rundāli un tās cilvēkiem;
4. Izliku jeb izkāru bērniem izstādi koridorā, lai ienākot grāmatas uzrunātu (varbūt velti?);
5. Uzklausīju kādas lasītājas stāstu par kaimiņu domstarpībām...;
6. Aizrāvos ar Mājas draugu par 1937.gadu(mana tēva dzimšanas gads) un iepriecināju facebook  http://www.facebook.com/aelita.ramane draugus ar īsismiem;
7. Aplēju puķes uz balkona un apčubināju vīnogu, jo kas par ogām būs...mmmm;
8. Darba beigās ienāca vīrs un atgādināja, ka jāiet taču mājās, lai pabraukātu ar riteņiem!

Vai nav forši sīkumiņi?

P.S.Vairāk čivinātavā https://twitter.com/ramaniite

Komentāri

  1. Vai Tu arī pievienosies kādai no velobrauciena dienām Latvijā?

    AtbildētDzēst
  2. Diemžēl, nē, jo mans vello nav tik labs un man garām nebrauc...

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

Vērts pieminēt

 Četri kungi, kuriem oktobra mēnesī atzīmējam ievērojamas jubilejas, ir pelnījuši, ka tos pieminam. Dzimuši Rundālē un Svitenē, skolojušies Jelgavā, Maskavā, Pēterburgā, karojuši Tīreļpurvā, strādājuši Jelgavā, Rīgā, Rūjienā.